Електронни административни услуги
Над 150 електронни услуги от Община Шабла може да заявите онлайн чрез Единният портал за достъп до електронни административни услуги (eGov.bg) на Министерството на електронното управление
Преди да започнете електронно заявяване:
- Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
- Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Последна версия може да изтеглите тук.
За да заявите услуга:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция „Образци на документи“;
- Съхранете електронната форма на вашия компютър;
- Отворете формата с Adobe Reader;
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните;
- Попълнете всички полета с изискваната информация;
- От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата;
- След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката;
- Проверете наличието на генериран номер в полето „Уникален номер на заявка“. Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки;
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация или натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата.
2016. Издаване на удостоверение за наследници
2075. Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца
2109. Издаване на удостоверение за семейно положение
2092. Издаване на удостоверение за идентичност на лице с различни имена
2036. Издаване на удостоверение за съпруг/а и родствени връзки
2057. Издаване на удостоверение за родените от майката деца
2000. Издаване на многоезично извлечение от акт за гражданско състояние
2076. Издаване на удостоверение за раждане – дубликат
2037. Издаване на удостоверение за сключен граждански брак – дубликат
2034. Издаване на препис-извлечение от акт за смърт за втори и следващ път
2128. Издаване на удостоверение за постоянен адрес при вече регистриран постоянен адрес
1997. Издаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адрес
2056. Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година
2104. Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година
2017. Издаване на удостоверение за сключване на брак от български гражданин в чужбина
2110. Заверка на документи по гражданско състояние за чужбина
2138. Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението
2108. Издаване на удостоверение за правно ограничение
2040. Отразяване на избор или промяна на режим на имуществените отношения между съпрузи
2039. Издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г.
2033. Възстановяване или промяна на име
2058. Издаване на справки по искане на съдебни изпълнители
2396. Издаване на удостоверение за данъчна оценка на недвижим имот и за незавършено строителство
2395. Издаване на удостоверение за данъчна оценка на право на ползване
2393. Издаване на удостоверение за данъчна оценка на право на строеж
2071. Издаване на удостоверение за декларирани данни
2878. Обработване на заявление-декларация за обстоятелствена проверка
2131. Издаване на дубликат на документ за платен данък върху превозни средства
2091. Издаване на удостоверение за дължим и платен данък върху наследство
2014. Издаване на удостоверение за дължим размер на патентния данък
2124. Издаване на заверено копие от подадена данъчна декларация по Закона за местните данъци и такси
2126. Заверка на документи по местни данъци и такси за чужбина
2834. Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения
9401. Данъчна декларация по чл.14 от ЗМДТ за облагане с данък върху недвижимите имоти
9411. Искане за прихващане или възстановяване на недължимо платени задължения и такси по ЗМДТ
9410. Декларация по чл. 71, т. 1 от ЗМДТ за освобождаване от такса за сметосъбиране и сметоизвозване
2083. Издаване на виза за проектиране
2084. Издаване на удостоверение за търпимост на строеж
2112. Издаване на разрешение за строеж
2130. Издаване на разрешение за строеж без одобряване на инвестиционни проекти
2113. Презаверяване на разрешение за строеж, което е изгубило действието си поради изтичане на срока
2956. Издаване на разрешение за продължаване на строителството по спрян строеж
2117. Одобряване на подробен устройствен план
1986. Разрешаване изработването на план-извадка от подробен устройствен план
1989. Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти
1992. Включване на земеделски земи в границите на урбанизираните територии
2001. Допускане изработването на проекти за изменение на подробни устройствени планове
2018. Удостоверение за административен адрес на поземлени имоти
2025. Разрешаване изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива
2054. Разглеждане и одобряване на инвестиционни проекти, по които се издава разрешение за строеж
2060. Издаване разрешение за изработване на подробни устройствени планове
2061. Допускане на изменения в одобрен инвестиционен проект
2063. Издаване на констативни протоколи и удостоверения за степен на завършеност на строежи
2064. Издаване заповед за осигуряване достъп в недвижими имоти
2065. Одобряване на протокол за утвърждаване на размер и граници на терени за рекултивация
2078. Издаване на удостоверение за наличие или липса на съставен акт за общинска собственост
2085. Издаване на удостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план
2111. Изготвяне на справки на заинтересувани лица относно изменения на устройствени планове и схеми
2114. Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти
2517. Заверяване на преписи от документи и копия от планове и документация към тях
2519. Издаване на заверен препис от решение на Общински експертен съвет
1988. Издаване на удостоверение за отписване на имот от актовите книги за имотите – общинска собственост, или за възстановен общински имот
2022. Справка относно разпределение на идеални части от общите части на сгради с етажна собственост
2081. Издаване на удостоверение относно собствеността на недвижими имоти
Моето пространство в www.egov.bg
Единният портал за достъп до електронни административни услуги (eGov.bg) се развива и поддържа от Министерство на електронното управление, съгласно изискванията на Закона за електронно управление. eGov.bg е единна входна точка за достъп по електронен път до услуги, информация и системи, предоставяни от административните органи предоставящи административни услуги, лицата осъществяващи публични функции и организациите предоставящи обществени услуги.
Като регистриран потребител на електронното управление получавате сигурен и удобен канал за комуникация с административните органи в Република България и бърз, лесен и неограничен достъп до всички електронни услуги, предоставяни от тях.
Регистрираните потребители имат право на безплатен достъп до работна среда „Моето пространство“ в eGov.bg, чрез която получават персонализирано пространство в ресурсите на електронното управление.
За да регистрирате, обновите и деактивирате профил в eGov.bg е необходимо да притежавате средство за идентификация, поддържано от системата за електронна Автентикация, поддържана от Министерство на електронното управление.